Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

adidas eqt support adv dames

Posted by loaneleane 
adidas eqt support adv dames
August 07, 2017 01:51AM

Adi Dassler, die in 1949 adidas eqt support adv dames oprichtte, heeft zijn leven toegewijd aan atleten door aangepaste apparatuur te creëren. Zij vonden dat hij gewaardeerde functie over vorm en succes als middel voor evolutie was. Voor Dassler was alles aan het werk. "Elk ontwerp duideerde een duidelijk doel om een bepaalde behoefte van een bepaalde atleet aan te passen," zegt Moore. Hij noemt het voorbeeld van een paar speciale klampen die zijn gemaakt voor de Duitse voetballer Uwe Seeler, die zijn Achillespees heeft gewond. Seeler droeg ze in een World Cup wedstrijd van 1965 dat hij zijn team hielp. 'Ik was verstomd, deze man was zo opvallend,' vertelt Moore van Dassler. "Hij had in principe elke innovatie in de industrie gedaan."

adidas eqt support adv zalando Zijn obsessie met de schoen kwam van het kijken naar oudere jongens die naar de voetbalwedstrijden in Oost-Berlijn waren gegaan, die opgroeiden tijdens de communistische dagen van de stad en wilden verschijnen meer welvarend dan zij waren. "Ik ben geboren in Oost-Berlijn, en in de jaren negentig werd ik geïnspireerd op de oudere generatie die dure kleding droeg - niet alleen hun schoenen, maar hun dure leren jassen en trainingspakken," zegt Leuschner. "De uitrusting serie was de collectie van de beste kwaliteit, maar het was ook duur. Niet iedereen kon het krijgen, omdat het een hoge sociale status was en niet iedereen kon het veroorloven. Voor mij begint het allemaal met de jongens die ik had Zie bij de voetbalwedstrijden en willen zoals ze zijn.

In 1989, zoals zoveel gevangen in de overlevingskultuur, vroeg adidas eqt support adv heren zich af wie het was en waar het behoorde. Voer marketingmaker Robert Strasser en ontwerper Peter Moore in, beide gevestigd in Portland, die zich deden in het archief van het toenmalige 40-jarige sportkledingmerk in het wereldwijde hoofdkantoor in Herzogenaurach, Duitsland. Vroeger kwamen ze donderend door hun ontdekken.

Strasser en Moore concludeerden datadidas eqt heren wit zwart Dassler's prestatiegerichte aanpak en toewijding aan pure objecten opnieuw moest omarmen. Hun concept weigerde gimmicks en trends ten gunste van het gemarkeerde ontwerp dat duidelijke, tastbare voordelen voor de drager bood. "We hebben besloten om het uitrusting te bellen, want het is niet-onzin," zegt Moore. "Niemand maakt zich zorgen over hoe een stuk uitrusting eruit ziet. Ze willen weten hoe goed het werkt. 'Ze hebben hun idee succesvol voorgesteld aan Adidas, die in 1990 de collectie voor de wereld introduceerde.

http://www.snstuff.net/
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login