Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

geweldige textuur

Posted by Banning 
geweldige textuur
May 17, 2018 12:46AM
Voor degenen onder ons die ernaar streven om het meeste uit onze trainingen te halen, speelt voeding een belangrijke rol. Of je nu af en toe rent of traint voor je 5e marathon, je kunt je prestaties verbeteren door middel van voeding.

Wie houdt er niet van een goede smoothie? Na het rennen is het een verfrissende en bevredigende snack of maaltijd terwijl het gemakkelijk op de maag is. Smoothies zijn het perfecte voertuig om je lichaam van brandstof te voorzien in een klein pakketje. In principe kan elk voedsel dat u wilt toevoegen, worden vloeibaar in deze dikke, koude en romige drank.

De ultieme smoothie na de run bevat @#$%& Air Max 97 Womens verschillende voedselgroepen. Ervoor zorgen dat het gevuld is met een verscheidenheid aan gezonde voedingsmiddelen, zorgt ervoor dat je een uitgebalanceerde voeding en een combinatie van alle macronutri?nten krijgt. Niet alleen is een smoothie hydraterend, maar het kan ook belangrijke voedingsstoffen @#$%& Air Max 97 Womens zoals prote?ne, kalium en calcium bieden, die nuttig zijn om te helpen bij het herstel.

Fruit en groenten zijn niet alleen rijk aan antioxidanten, maar ook vitamines en mineralen bevatten veel vezels, wat goed is om na de run op te tanken. Het bewaren van ingevroren fruit in uw vriezer maakt uw smoothie na de operatie super handig en even voedzaam. Gebruik alle groenten die je bij de hand hebt; die zoals wortels, bladgroenten en courgette hebben mildere smaken die goed passen bij al het fruit.

Magere eiwitten, zoals kwark, zijden www.vittorionuova.it tofu, yoghurt, gewone en niet-melkachtige melk en / of prote?nepoeders helpen om weefsels te herstellen en spieren op te bouwen. Bovendien zorgt het combineren van een koolhydraatmaaltijd met een eiwit of vet ervoor dat u langer tevreden bent. Over vet, kokosolie of ongezoete geraspte kokosnoot, volle @#$%& Air Max 2017 Donna kokosnootmelk, chia, lijnzaad of noten zijn allemaal goede opties tijdens het mengen of voor toegevoegde toppings.

Omdat het gemakkelijk is om een ??calciumbron in uw smoothies op te nemen door yoghurt, zuivel of met calcium verrijkt sinaasappelsap of niet-zuivelmelk, bladgroenten of calciumrijke tofu, zult u bijdragen aan uw dagelijkse doel van 1.200 mg calcium dat uw tanden zal helpen en botten voorkomen stressfracturen en osteoporose in de toekomst.

Om het gemakkelijk te maken en de smaken van dag tot dag op te knappen, @#$%& Free 5.0 Womens kies je er minstens één uit elke groep om je smoothies te maken (de volgende zijn slechts enkele voorbeelden):

Vloeibare melk, sojamelk, kokosmelk, amandelmelk, cashewnotenmelk, sinaasappelsap, appelsap, bietensap, ananassap, kokoswater

Fruit-banaan, appel, banaan, kersen, aardbeien, bosbessen, mango, ananas, sinaasappel

Diversen- goji bessen, cacaopoeder, spirulina poeder, cacao pennen, kruiden zoals mint, kruiden zoals kaneel, kurkuma

Deze ultieme bessen-smoothie zit vol met bevroren biologische bessen, rijk aan antioxidanten, vezels en bevat geen toegevoegde suiker. Bessen voegen een geweldige textuur, zoetheid en vezels toe aan de ultieme smoothie na de run. In plaats van een eiwitpoeder levert gewone Griekse yoghurt nog eens 12 gram eiwit.

Er zitten ook enkele verborgen caloriearme groenten in die niemand ooit zal vermoeden! Een enkele kiwi geeft je een extra boost vitamine C met een beetje pit. Kokoswater en melk geven het een smaakvolle, maar romige textuur en de zaden geven het een beetje extra gezond vet en vezels. Het is moeilijk om fout te gaan met het bouwen van de perfecte smoothie!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login