Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

marathontrainen tijdens

Posted by Banning 
marathontrainen tijdens
May 17, 2018 12:34AM
Het eerste wat me opviel toen ik de Wave Rider 20 op mijn voeten legde, was de demping. Het voelt zeker zachter en meer wolkachtig aan als je er in beweegt. Ik heb toen wat gelezen over de beschrijving van de schoen en wat weet je, dit nieuwe zachte gevoel is gemaakt met "cloudwave" -technologie. Dus wat is dat precies? Kortom, het is gewoon een zachter, soepeler demping gebruikt in de schoen. De beschrijving zegt dat het 9% zachter is, voor mij voelt het zelfs meer dan dat en ik vond het leuk. De voeten zijn uiterst belangrijk voor alle lopers en ze moeten worden beschermd. Voor marathontraining zijn mijn voeten supergevoelig van alle trainingen die ik doe. De nieuwe toegevoegde @#$%& Air Max Jewell Damen demping geeft me een extra veilig gevoel en is over het algemeen gewoon comfortabeler. De Wave Rider 20 is een soepeler rit en zachter, Adidas Zx 750 Femme maar niet overdreven met zachte bulten - wat een goede zaak is! Je wilt niet het gevoel hebben dat je voeten gewoon in een traagschuimmatras wegzakken, je verliest veel energie op die manier! Over, de bijgewerkte Wave Rider 20 is zachter maar biedt de voeten nog steeds een mooie hoeveelheid feedback en stuiteren.

Het tweede wat me opviel aan de schoen is de golfplaat. Het stuk hard plastic zit nog in de schoen (dat is de Wave Plate), maar het gaat niet zo ver terug in de hiel als vorige modellen. Ook is de golfvorm anders dan bij eerdere modellen. Ik denk dat dit een goede verandering is om een ??zachtere demping aan de achterkant van de schoen voor de hiel te bieden, en de loper een zachtere landing Adidas Nmd Womens te geven.

Ten slotte is het bovenste deel van de schoen anders dan de vorige modellen, omdat het gebruik maakt van zachtere materialen @#$%& Air Max Classic Bw Womens en het lijkt alsof het meer ademend en flexibel is, maar nog steeds de voet vasthoudt tijdens het hardlopen. Tijdens het marathontrainen tijdens mijlen op te laden, probeer ik te voorkomen dat ik op mijn lichaam bonst. De beste manier om dit te doen, is door op zachtere oppervlakken te lopen en in een zachtere en goed gedempte schoen te zitten. Dit betekent dat ik, zelfs als ik een extra 20 minuten moet rijden naar een pad voor een zachter pad, dat zal ik doen. Dit betekent ook dat als ik de mogelijkheid heb om te trainen in een nieuwe, bijgewerkte schoen die meer opgevangen is en een zachtere landing zal hebben, ik er helemaal bij ben!

Ik maak er een prioriteit van om voor mijn lichaam te zorgen tijdens de training - hardlopen is een levensstijl! Op welk niveau je ook traint, het is belangrijk om goed te herstellen en voor je lichaam Adidas Zx Flux Femme te zorgen. Hard trainen, de juiste versnelling, hulptraining en alle herstelmethoden gebruiken, zijn belangrijke details waarop u in uw trainingscycli moet letten.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login