Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

het gevoel hebben

Posted by Banning 
het gevoel hebben
May 17, 2018 12:21AM
Hardlopen kan intimiderend zijn voor degenen die het niet @#$%& Air Huarache Femme doen. Voor velen is het moeilijkste deel van hun fitnessreis die eerste stap.

Stephanie Reynolds was overgewicht en kon fysiek niet werken. Ze was jaloers op de hardloopgemeenschap en al het plezier dat ze anderen zag hebben. Maar ze vond altijd een excuus om te voorkomen dat ze zich zou verkleden. Toen besloot ze in september 2013 een verandering aan te brengen - ze onderging een operatie voor gewichtsverlies.

De dag voordat Stephanie onder het mes ging, maakte ze een lijst van niet-schaal overwinningen die ze wilde bereiken. Op die lijst stond een 5K. Vier maanden na de operatie startte ze het Couch-to-5K-programma. Stephanie zegt dat de eerste keer dat ze een kilometer liep zonder te stoppen een van de meest trotse momenten in haar leven was.

Vanaf daar vond Stephanie de trainingsprogramma's van Atlanta Track Club en werkte ze mee aan het runnen van een marathon - de 2015 Marine Corps Marathon, die ze runde ter ere van haar vaders 20-jarige dienst. Ze eindigde met een blessure waardoor ze haar tijddoel niet kon bereiken, maar ze kwam over de finish. Dus meldde ze zich aan voor een tweede kans, de 2016 New York City Marathon.

Stephanie trainde nog harder en stelde een nog hoger doel voor zichzelf voor New York. Op de racedag voelde ze zich sterk en wist ze dat ze dat doel kon raken. Ze eindigde het zelfs overschrijden en eindigde met een PR van 52 minuten! Kort na het passeren van de finishlijn, @#$%& Air Presto Mujer voelde ze een schietpartij in haar rechtervoet en eindigde het evenement op krukken. Stephanie zag ze echter nog steeds glimlachend op foto's en genoot van de hele race-dagervaring.

Hardlopen heeft Stephanie het vertrouwen gegeven om alles aan te pakken waar ze haar gedachten over wil hebben. En de hardloopcommunity die haar ooit zo jaloers maakte? Die gemeenschap is nu als een familie voor haar. Een gemeenschap die ze altijd bereid is om een ??extra stap te doen om te dienen.

Wees niet bang om grote doelen te stellen. Zoek je zelfvertrouwen, werk hard en je zult jezelf misschien verbazen over hoe ver je lopende reis je brengt.

De afgelopen weken heb ik de gelegenheid gehad om wat van mijn training in de nieuwe Wave Rider 20 te doen. Deze nieuwe schoen heeft niet alleen een beetje een facelift gekregen, maar de structuur van de www.mercedesleases.co.uk schoen is ook veranderd. Ik geloof dat deze veranderingen absoluut ten goede zijn.

Het eerste wat me opviel toen ik de Wave Rider 20 op mijn voeten legde, was de demping. Het voelt zeker zachter en meer wolkachtig aan als je er in beweegt. Ik heb toen wat gelezen over de beschrijving van de schoen en wat weet je, dit nieuwe zachte gevoel is gemaakt met "cloudwave" -technologie. Dus wat is dat precies? Kortom, het is gewoon een zachter, soepeler demping gebruikt in de schoen. De beschrijving zegt dat het 9% zachter is, voor mij voelt het zelfs meer dan dat en ik vond het leuk. De voeten zijn uiterst belangrijk voor alle lopers en ze moeten worden beschermd. Voor marathontraining zijn mijn voeten supergevoelig van alle trainingen die ik doe. De nieuwe toegevoegde demping geeft me een extra veilig gevoel en is over het algemeen gewoon Asics Gel Lyte 5 Femme comfortabeler. De Wave Rider 20 is een soepeler rit en zachter, maar niet overdreven met zachte bulten - wat een goede zaak is! Je wilt niet het gevoel hebben dat je voeten gewoon in een traagschuimmatras wegzakken, je verliest veel energie op die manier! Over, de bijgewerkte Wave Rider 20 is zachter maar biedt de voeten nog steeds een mooie hoeveelheid feedback en stuiteren.

Het tweede wat me opviel aan de schoen is de golfplaat. Het stuk hard plastic zit nog in de schoen (dat is de Wave Plate), maar het gaat niet zo ver terug in de hiel als vorige modellen. Ook is de golfvorm anders dan bij eerdere modellen. Ik denk dat dit een goede verandering is om een ??zachtere demping aan de achterkant van de schoen voor de hiel te bieden, en de loper een zachtere landing te geven.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login