Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Shorts skrev denne email

Posted by lasky1994 
Shorts skrev denne email
May 16, 2018 08:16PM
Burst er et gratis lager foto site drevet af Shopify. Gennemse tusindvis af produkter af h?j kvalitet og livsstil, der kan bruges i din email marketing.
Forladte e-mails fra e-mails er nemme at oprette, og g?r meget godt til at tr?kke tilbage tilbageholdende kunder. Der er to ting, som hver forladt vognmail skal have:
Det er helt muligt, at efter nogle tid beslutter Adidas Tubular Donna dine kunder, at de gerne vil k?be. Det kan tage et par timer efter overgivelsen at blive mindet om, hvad de s? i emnerne i f?rste omgang.
Endnu vigtigere, de har m?ske aldrig fors?gt at opgive kurven overhovedet. 24% af kunderne citerer "Website Crashed" og 15% citerer "Website Timed Out" som grunde til, at de ikke gennemf?rte et k?b. Et problem med internetudbyderen kunne have for?rsaget enten, og dine kunder kan stadig meget gerne k?be. Ved at gemme deres vogn @#$%& Air Presto Dame eller vise de varer, de har planlagt at k?be, og sende den bevarede vogn til dem med et link, er den nemmeste m?de at f? dem tilbage.
Se dette eksempel fra Hello Merch. Det er en meget enkel besked, der fort?ller mig, hvad jeg har givet op. Endnu bedre, det giver mig linket for nemt at komme tilbage til min kurv og hoppe over registreringssiden, s? jeg ikke beh?ver at give min @#$%& Air Max 2016 Donna info igen. Giv os opm?rksom p?, hvordan Chubbies Shorts skrev denne email. "Tillad mig at teleportere dig", "Lad os vende denne fest op til 11" og "Ord op" g?r alt sammen med billedet af butikken, der drives af sjovt elskede mennesker. Bem?rk ogs?, at klik p? en af ??de tre links i e-mailen tager dig tilbage til din indk?bsvogn. (Der er aktive links i titlen, p? hovedbilledet og ogs? p? den store knap i bunden af ??e-mailen.)
Eksemplet fra Chubbies Shorts tjener som @#$%& Air Max 98 Dam et godt overgangssted til det n?ste tr?k ved standout abandoned cart e-mails: stor kopi.
T?nk p? forladte vognmails som en bonus marketing mulighed. Du er forsigtig med at g?re alle dine marketingmaterialer overbevisende, og du b?r ikke slap af her. Desuden kan det v?re en meget mere velkommen e-mail end det, du normalt sender, p? grund af det form?l, som en forladt e-mail-mail @#$%& Air Presto Damen serverer.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login