Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

afstand van net buiten

Posted by lasky1994 
afstand van net buiten
March 14, 2018 01:23AM
"Ik was tien jaar geleden begonnen met hardlopen, toen Adidas Zx 750 Dam mijn jongste kind, Jamie, een baby was. Met drie kinderen en een hotel om te rennen, had ik wat vrije ruimte nodig. Om ervoor te zorgen dat ik getraind werd, ging ik naar een 10K-race; Ik had nog nooit een wedstrijdsport gedaan en ik was verbaasd over de drukte en kameraadschap tijdens de race. "

De andere Adidas ZX 500 Dames massale verandering die Francesca tot stand bracht, was om te beslissen het leven ten volle te leven en zo veel mogelijk sport te beoefenen, terwijl ze dat kon. "Ik moest meer uitdagingen toevoegen aan mijn leven", zegt ze. "Hardlopen hielp mijn stressniveaus, maar deed mijn gewrichten te veel pijn, dus begon ik hardlopen. Adidas Superstar Womens Black Er is niets mooiers of vernederends dan Adidas Superstar Womens Blue een top te bereiken. '

Tijdens de winter is het onmogelijk om in de Alpen te rennen, dus ging Francesca skitochten doen, waarbij je ski's gebruikte om een ??berg op @#$%& Air Max 1 Mujer te rennen. "De eerste ski-randonneewedstrijd die ik ooit deed, de Montée du Crot: een 800 meter lange berg de berg op tot op 4K afstand van net buiten ons huis naar het centrum van Avoriaz. Het kostte de wereldkampioen 24 minuten en ik bijna een uur.

"Ik besloot dat mijn volgende grote uitdaging de 70K Classic Adidas Superstar Damen Quarter Cornish Coastal Trail zou worden, die vorig jaar juni plaatsvond. Hoewel ik nog nooit een marathon had gelopen, glimlachte ik de hele weg; het landschap, de mensen en het terrein waren ongelooflijk, en toen ik als negende vrouw de finish bereikte wist ik dat ik mezelf moest uitdagen tot iets dat nog moeilijker Adidas Eqt Support Adv Dam en moeilijker was! "

Fit voelen

Het motto van Francesca is "Ik doe omdat ik het kan". Ze voelde zich fit na haar eerste ultra en wilde een race vinden die haar twee punten zou geven voor de drie die je nodig hebt om deel te nemen aan de CCC-race (onderdeel van de UTMB-trailrace die plaatsvindt in Chamonix in augustus). "Om je drie punten te behalen, moet je minstens twee ultra-marathons hebben. Ik speurde het internet af en vond de Manaslu Trail Race in Nepal
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login