Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

verhalen te herhalen

Posted by lasky1994 
verhalen te herhalen
March 13, 2018 12:36AM
Het is niet ongebruikelijk dat veel vrouwen zeggen dat ze meditatief of in sommige gevallen zelfs therapeutisch zijn. Het is een kans om te ontspannen, je hoofd leeg te maken, je problemen op te lossen en een time-out voor je te nemen. Ik heb altijd een geweldige manier gevonden om problemen op te lossen en, meer nog dan dat, het heeft me geholpen om me tijdens een paar moeilijke tijden van het afgelopen decennium gezond te houden.

Negen jaar geleden begon mijn moeder, Hazel, tekenen van dementie te vertonen. Ze reed op een dag naar de plaatselijke winkels, parkeerde de auto, liep toen naar huis met haar boodschappen en vergat dat haar auto nog steeds buiten de winkel was. De volgende dag belde ze me om te www.votagentilin.it zeggen dat de auto was gestolen.www.spieleseinfach.de Ze begonnen steeds weer dezelfde Adidas ZX 750 Womensvragen en verhalen te herhalen, letterlijk binnen een periode van vijf of tien minuten. Haar kortetermijngeheugen was erg slecht.

Ze begon te vergeten hoe ze elementaire dagelijkse taken moest uitvoeren die de meesten van ons als vanzelfsprekend beschouwen. Ze verloor het concept van vers voedsel, vaak voedsel dat een maand of twee verouderd was. Haar uiterlijk veranderde en het leek haar niet veel uit te maken of ze schone kleren aanhad. Dit was heel anders dan mama.

De mogelijkheid om het hoofd te bieden

Mam leefde toen alleen, meer dan een uur rijden van mij vandaan. Ik maakte me grote zorgen over haar vermogen om het alleen aan te kunnen, maar ze weigerde om hulp te aanvaarden. Ik heb de eerste maand van een nieuwe baan bij haar inwoon. Het was een zeer stressvolle tijd en met de druk van een nieuwe Adidas Zx 700 Womens baan en een steeds meer verwarde @#$%& Air Max Classic Bw Dame en ook agressieve, bejaarde moeder om voor te zorgen, vroeg ik me af hoe ik het hoofd moest bieden.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login