Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

vanwege een blessure

Posted by Banning 
vanwege een blessure
February 10, 2018 07:30PM
Herinner je je je eerste run ooit? Ja, mijn eerste liep met mijn zus Mary. Ze was een professionele loper van wereldklasse. Ik herinner me dat ze deze echt coole schoenen had - ik weet niet eens meer wat ze waren - maar om iemand in schoenen te zien lopen, was gewoon ongelofelijk. Ik denk dat dat 1981 was, nadat ze terugkwam uit Australi? tijdens de World Youth Games. Ik was nog een jonge jongen.

Toen op de middelbare school, een jaar voordat ik afstudeerde, rende ik naar de districten en rende ik tegen de jongen die de beste was. Ik was dicht bij hem, kwam op de tweede plaats en daagde hem uit. Dat maakte me klaar voor toen het allemaal begon in mijn laatste jaar, toen ik de onderdanen maakte.

Als mensen om een ??algemene trainingstip vragen, wat geef je ze dan? Ik zou consistentie willen zeggen. Als je op maandag traint, moet je ervoor zorgen dat je fris genoeg bent Adidas Eqt Support Adv Donna om dinsdag terug te komen. Rust is echt belangrijk. Als je het overdrijft, krijg je geen consistente training. Je hebt een goede balans nodig. Ik train zes dagen per week en rust één dag. Dat is belangrijk. Ik rust elke zondag dus op maandag ben ik fris.

Heb je ooit moeite met motivatie? Als professional probeer ik altijd de zwakte niet te laten zien ... soms heb ik het gevoel dat als ik dat zou zeggen, mensen anders naar me zouden kijken. Maar ja, we hebben het allemaal. Dus dan zal ik tegen mezelf zeggen, OK, je voelt je niet gemotiveerd om deze week te trainen, maar denk aan vorige week, denk aan die race die je deed. Ik presteerde goed, het voelde zo goed. Dus weet je wat? Ik ga een goede week doen omdat ik dat gevoel opnieuw wil. Het proces van trainen is niet altijd aantrekkelijk, maar ik weet dat ik uiteindelijk van de uitkomst zal genieten, en dat is de motivatie.

Luister je ooit naar muziek als je rent? Het hangt van @#$%& Air Max 90 Womens de stemming af. Soms kan ik voor een makkelijke zes mijl muziek plaatsen, luister naar Michael Jackson. Maar de meeste tijd ren ik zonder, niet omdat ik er niet van hou, maar ik luister graag naar mijn rennen, mijn ademhaling, mijn gang, de stappen. Ik wil dat allemaal horen als ik train, omdat dat er deel van uitmaakt.

Heb je een actief gadget? Ja, mijn GPS-horloge. Ik kan naar elk bos gaan, waar ook ter wereld, nacht of dag, ik kan het starten en ik weet dat mijn mijlen splitst. Ik kan niet zonder dat, zeker. Toch zijn de beste runs soms wanneer je het thuis laat. Maar ik ben me gaan realiseren dat het moeilijk voor me is. Dus ik kijk er niet naar als ik ren en tel gewoon de piepjes als het een mijl is. Dan kijk ik er achteraf naar.

Wat is het ergste aan hardlopen? Schade is het ergste. Ik heb veel geluk gehad @#$%& Air Max 95 Femme [raakt hout] en ik heb geluk dat ik dit nog steeds hard kan trainen op mijn leeftijd zonder te vertragen. Ik ben meestal zonder blessures en niet ziek geweest. Het maakt me soms bang als er iets gebeurt. In 2008 maakte ik @#$%& Air Max 2017 Damen de Olympische finale niet op 1.500m vanwege een blessure en dat was de eerste die ik ooit had, ik wist niet eens hoe ik ervoor moest zorgen.

Wat is het beste aan hardlopen? Bereiken waarvoor je hebt gewerkt. Tijdens het trainen weet je nooit precies hoe die training zich aan het einde van het seizoen zal manifesteren. Maar als je kijkt naar de tijden, de medailles, alles wat je aan het einde van elk seizoen bereikt - man, dat is het beste deel erover.

Heb je een na-race-verwennerij? Soms hou ik wel van een glas rood, maar niet als ik train of een andere race deel. Maar als je dat doet, voelt het zo goed. Misschien wel ijs, maar meestal laat ik dat aan mijn kinderen Asics Gel Lyte 5 Femme over.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login