Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

middel of onderzoek

Posted by Banning 
middel of onderzoek
February 09, 2018 10:57PM
Volgens onderzoek gepubliceerd door de Miscarriage Association, als je een hartslag ziet na acht weken, is de kans dat de zwangerschap voortduurt 98%. Is het normaal om je zelfverzekerd en positief te voelen over de zwangerschap, of is het ronduit arrogant? Ik vraag me af of schaamte de reden is waarom zo weinig vrouwen (en nog minder mannen) praten over hun ervaringen met een miskraam, en daarmee het taboe bestendigen.

"Als het zo gewoon @#$%& Air Max 2017 Donna is, waarom praat niemand erover voordat het gebeurt?", Zegt Liz. Als topsporter moest ze tijdens het proberen zwanger te worden en vroeg in de zwangerschap de dagelijkse litanie van vragen over haar loopplannen af ??te sluiten. "Mensen zouden vragen 'Wat is uw volgende race?' Of 'Wat is uw volgende doelwit?' En ik zou zeggen 'Ik ga met pensioen' of 'Ik neem wat vrije tijd'. Ik vond het vrij moeilijk om uit te leggen dat ik eigenlijk een moeder wilde zijn en iets anders @#$%& Air Max Zero Donna wilde doen, en dat rennen niet meer centraal stond. Het is bijna makkelijker om een ??blessure en leugen op te lopen. Ik plaagde het gewoon en zei dat ik mentaal en fysiek de tijd had genomen om nieuwe doelen te stellen. Natuurlijk, als je dan zegt dat je zwanger bent, zijn mensen als 'Ah, ik snap het nu!' "

Vandaar het probleem wanneer je de baby verliest en nooit "eruit komt". Meer dan eens was het verleidelijk om een ??sociale fout te begaan en iedereen te vertellen wat er was gebeurd. Als uitgever van een onafhankelijk hardloopmagazine wilde ik niet dat collega-hardlopers aannamen dat ik mijn hardloopsessie niet serieus nam of dat ik lui en chagrijnig werd - omdat dat is hoe verdriet eruit zou kunnen zien. "Lopers kunnen vergeten dat hardlopen niet alles is voor iedereen. Er zijn ebbs en flows, en je hoeft niet altijd Adidas Ultra Boost Donna hard te rennen of te racen of te trainen ", zegt Yelling.

Zelfs wanneer ze op geen enkele manier proberen zwanger te worden, zullen vrouwelijke hardlopers in het algemeen worden be?nvloed door hun menstruatiecycli als het gaat om trainen en racen. Anna Frost - de ultra-runner uit Nieuw-Zeeland die regelmatig de podia van de zwaarste bergraces op deze planeet beklimt - weet het een en ander over vrouwspecifieke training. Voor een vast publiek bij een workshop voor het rennen van alleen vrouwen in Wales, zei "Frosty" (zoals ze liefkozend bekend is onder haar volgers) dat, hoewel ze de impact van haar cyclus op haar uitvoering al lang had waargenomen, ze moeite had om te vinden elk middel of onderzoek om haar te helpen beter te trainen. Maanden van studie van haar luteale fase, gekoppeld aan haar trainingslog, zorgden ervoor dat www.sterrenvankaarten.nl ze veel meer op haar lichaam was afgestemd. Leren "met" rennen en niet "tegen" haar cycli heeft "de druk weggenomen, mentaal en fysiek. Wij [vrouwen] moeten zich bewust zijn van en zich bewust zijn van wie we zijn en dat dan vieren in plaats van pijn of stress blijven drukken als dat echt niet nodig is. Mijn herstel is beter, ik krijg geen PMS en mijn doorlopen van deze tijd is zoveel leuker. "
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login