Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

wilde blijven doen waar

Posted by Banning 
wilde blijven doen waar
February 09, 2018 10:50PM
Zwangerschap gaf me onverwacht een vergunning om te ontspannen. Ik had een nieuwe uitdaging, ik werd uit mijn @#$%& Air Max Thea Womens comfortzone geblazen en ik vond het leuk. Ik vond het aanvankelijk moeilijk om de veranderingen te accepteren die mijn lichaam doormaakte. De buik, de borsten, de drang om te plassen - niet de ideale combinatie om te blijven rennen. Ik ging naar yoga en liep in plaats daarvan en probeerde de beste te zijn die ik kon zijn om het leven te beschermen. Het moeilijkste was om niet @#$%& Air Max 97 Donna iedereen te vertellen. Na 11 weken begon mijn buik te laten zien en naar zakelijke bijeenkomsten gaan of openbare evenementen hielden verband met lossere kleding en strategisch geplaatste tassen. Ik kon niet wachten op mijn 40e verjaardag, die toevallig de dag was dat we alles konden onthullen, en de dag dat ik kon stoppen met het maken van slechte excuses om niet te gaan hardlopen.

Maar het mocht niet zo zijn. De baby was gestopt met groeien om 11-en-een-halve cheap ugg boots week en mijn lichaam had niet de moeite genomen om het mij te vertellen. Een tweede scan bevestigde de diagnose. Shock volgde. We waren de 12 weken durende scan zo volslagen na?ef geweest dat ik zes maanden later nog steeds dom voel. We hadden nog nooit gehoord van "gemiste miskraam", en na?ef verwachtten dat als je een baby verliest, er onmiddellijk fysiologische symptomen zullen zijn. We hadden ook geen idee dat een op de vier zwangerschappen binnen 12 weken zou eindigen, de meeste de eerste paar dagen.

Marathon dubbele Olympische en Commonwealth medaillewinnaar Liz Yelling maakt deel uit van de trieste statistieken. "Helaas was ik er niet in geslaagd om het GB-team te maken voor de Olympische Spelen in Londen, dus dat jaar besloten we om toe te voegen aan onze familie. Ik was vrij snel zwanger en de week voor de Olympische @#$%& Blazer low Mujer Spelen was ik 11 en een halve week zwanger. "Yelling wilde deel uitmaken van de Olympische marathonbeleving op een of andere manier. Yelling had ermee ingestemd deel uit te maken van het livecommentaarsteam. voor BBC TV. Maar twee dagen voor de marathon begon het bloeden.

"We gingen naar het ziekenhuis en vertelden ons dat we de baby verloren hadden, dat het geen levensvatbare zwangerschap was. Ze boden me de mogelijkheid om de week erna een operatie te ondergaan of om de natuur zijn gang te laten gaan; Ik dacht dat ik het gewoon zou verlaten en kijken wat er gebeurt. '

Zondagochtend waren de bloedingen uitgehold en schreeuwde Yelling naar de commentaarbox van de BBC - met een verandering van kleding voor het geval dat. Helaas, toen de race begon, toonde een bekend "warm gutsgevoel" aan dat het bloeden nog maar net begonnen was @#$%& Air Max 95 Donna en het veel erger werd. "Ik was live op tv en bleef mezelf verontschuldigen om buiten in een portaal te verdwijnen, wat niet ideaal is. Ik had het probleem opzij geschoven omdat ik wilde blijven doen waar ik me aan had gehouden. Ik moet wel vier keer naar de wc geweest zijn voordat ik accepteerde dat ik gewoon moest uitleggen wat er aan de hand was. '
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login