Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

yoga har forbedret sin

Posted by lasky1994 
yoga har forbedret sin
January 08, 2018 12:57AM
"Yoga hjalp mit opsving, men det var ikke kun mit fysiske velv?re, der gav gavn. At v?re i mit eget hoved var den h?rdeste del af yogaklassen, og jeg l?rte at stille" monkey mind "og holde en pose hjulpet min mentale sejhed , som jeg havde brug for at k?re udholdenhed l?b. "

Lucas siger, at han startede med en yogaklasse om @#$%& Internationalist Womens ugen, og i l?bet af sin tr?ning ramte han m?tten fire gange om ugen.

"Efter konsekvent at ?ve yoga bem?rkede jeg en positiv ?ndring i min pr?station," @#$%& Air Max 2017 Femme siger Lucas. "Jeg havde flere bev?gelser i mine hofter, og de f?lte taber. Min krop f?lte sig friere, min l?be og ?konomi blev forbedret, og jeg f?lte @#$%& Air Max Thea Dames mig friskere efter l?ngere k?rsler," siger Lucas.
Middle distance runner Craig Tarling tr?ner for City2Sea i november og hans f?rste maraton i 2017. Han har k?rt i 12 ?r og praktiserer yoga for tre. Han siger, at yoga har forbedret sin kerne stabilitet, overkropsstyrke og fleksibilitet.

"Kernestyrke er virkelig vigtig for l?bere, da det hj?lper med at opretholde god kropsholdning og holder kroppen lige og afbalanceret, n?r den k?rer," siger Tarling.

"Yoga indeb?rer meget at holde og flytte din kropsv?gt rundt i forskellige poser, s? det Asics Gel Lyte 3 Femme Beige er mere af en hel kropsstyrkende ?velse i forhold til l?b.

"Ud over forbedret muskel- og kernestyrke har yoga ?get min fleksibilitet og r?kkevidde af @#$%& Free Run 3 Dames bev?gelsen. Som l?ber har jeg stramme hamstrings, glutes og hip flexors, og jeg har lidt niggly stammer og skader i disse omr?der. Siden jeg startede yoga, @#$%& Air Pegasus 83 Womens lider jeg f?rre skader og genoprette k?rer hurtigere, "siger Tarling.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login