Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

g till mer minimalistiska

Posted by Labi1995 
g till mer minimalistiska
February 11, 2019 06:19PM
Salomon ?r p? v?g att hoppa in i den l?tta, l?ga droppsp?rmarknaden p? ett stort s?tt med den p?g?ende utg?van av S-Lab Sense. Sense ?r den sko som Kilian Jornet bar under sina segrar vid 2011 Western States 100 och 2011 Ultra-Trail du Mont Blanc. L?tt, snabbt och snabbt ?r Salomon S-LAB Sense en toppskidssko utformad med engagemang av de b?sta idrottarna f?r att till?ta naturlig fotr?relse och framk?rning. Den har en s?ml?s konstruktion med en andningsbar ?vre ?vre axel. Det ger en s?ml?s passform med SENSIFIT ? -teknik och skyddande TPU-lock. Den har en spetsficka med @#$%& Air Max 90 Femme Salomon QUICKLACE ? -systemet och ett tungh?lje. Den h?r skoen har dynamisk dragkraft @#$%& Court Lite Damskieoch underl?ttar l?tta racing. Jag har ?nnu inte sett den h?r skon sj?lv, men jag fick ett mail f?rra veckan och fr?gade om jag skulle vara villig att h?lla en giveaway av ett par skor till en l?sare posta. H?r ?r de enda tv? reglerna (som ?r restriktiva, s? l?s noggrant!). Bara postat tre nya videof?rhandsgranskningar av snart utgivna skor fr?n Saucony: Saucony Kinvara 3, Saucony Kinvara TR (ett sp?r Kinvara!), och en spets upp Saucony Hattori LC. Jag hade turen att f? ett Kinvara 3-spel tidigare i veckan, och l?pare kommer med gl?dje att h?ra att den beh?ller samma stora k?nsla f?r tidigare versioner av Kinvara, samtidigt som man l?gger en t?ng av h?llbarhet mot sulan (och det ser verkligen ut trevlig…). Av dessa m?ste jag s?ga att jag f?rmodligen www.amolan.es ?r mest upphetsad ?ver Hattori - ?lskade originalets k?nsla, men den ?vre fungerade Adidas Ultra Boost Femme inte bra f?r mig - hoppas att sn?ren f?rb?ttrar passformen. Hur som helst, h?r ?r videon: Scott Douglas, seniorredakt?r och tidigare chefredakt?r p? Running Times Magazine, skriver Runner's World Guide to Minimalist och Barefoot Running, som kommer ut n?sta ?r. Han skulle vilja prata djupt med vissa m?nniskor med ?vertygande minimalistiska ber?ttelser. Jag erbj?d mig att l?gga upp sin f?rfr?gan h?r p? Runblogger, eftersom jag ?r s?ker p? att m?nga av er har personliga ber?ttelser som ?r v?rda att dela med sig av. H?r ?r den typ av sak som Scott letar efter: "Arketyper skulle innefatta: Full-Blown Switch till minimalism och framg?ng f?r att vara skadad efter ?r av kamp i konventionella skor. g?r f?r djupt f?r tidigt till minimalism och har @#$%& Air Zoom Spiridon Femme motg?ngar; glada medier (har integrerat skodon och andra aspekter i l?ngvarig rutin med @#$%& Air Max TN Donne framg?ng och beh?ller m?nga tidigare praxis). "Scotts m?l i boken ?r att tillhandah?lla" praktisk, grundad r?dgivning f?r de flesta l?pare som lever och k?r mellan extremiteter " - Med andra ord f?rs?ker han ta en balanserad, mellanliggande strategi och ser inte ut att presentera extrema synpunkter p? vardera sidan av fr?gan. Running Times presenterade bara en utm?rkt video av fysisk terapeut och g?nggiker Jay Dicharry som diskuterar vissa sj?lvbed?mningstekniker som du kan anv?nda f?r att best?mma om du ska ha en enkel ?verg?ng till mer minimalistiska l?parskor eller barfota. Jag har blivit stor tro p? vikten av balans och riktig stor?funktion f?r stabilitet under l?gesfasen, @#$%& Air Max 95 Femme> och den h?r videon g?r ett bra jobb som visar hur du best?mmer hur du Adidas Ultra Boost Damskie staplar upp i dessa omr?den. Den stora nyheten i vetenskapens v?rld under den senaste veckan var frisl?ppandet av en studie fr?n ett lokomotivlaboratorium vid University of Colorado. Studien med titeln "Den metaboliska kostnaden f?r att k?ra barfota kontra skum: ?r l?ttare b?ttre?", Leddes upp av Jason Franz och var medf?rfattare av Corbyn Wierzbinski och Rodger Kram. Jag fick ett pressmeddelande om studien fr?n en av medf?rfattarna f?rra veckan och citatet i titeln p? mitt inl?gg tas direkt fr?n sl?ppets f?rsta stycke (jag har nu ocks? l?st hela texten). I pressmeddelandet beskrivs deras experiment enligt f?ljande: "I studien k?rde 12 personer med betydande barfota-k?rning p? 7,5 MPH med ett mittfotm?nster p? en motoriserad l?pband, b?de barfota och i l?@#$%& Air Max 270 Damen ttviktiga kuddar (~ 150 g / sko, 5,4 oz). Vid ytterligare f?rs?k bifogade de sm? @#$%& Air Max 90 Femme blyremsor till varje fot / sko (~ 150, ~ 300, ~ 450 g). F?r varje tillst?nd m?ttade de ?mnenas satser f?r syref?rbrukning och koldioxidproduktion som ett index f?r metabolisk kostnad. "
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login