Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

je de Marathon de Sables

Posted by lasky1994 
je de Marathon de Sables
January 10, 2019 09:38PM
Young zegt dat ze zondag in Greenwich zal uitkomen op zoek naar een snelle tijd. "Ja, als het een marathon was gewoon voor de lol, zou het een makkelijke taak zijn, maar ik daag iedereen uit om te zeggen wanneer het 'racen met de marathon' is dat het gemakkelijk was. Alleen al denken aan het hardlopen van 26,2 mijl in een tempo van minder dan 7 min / mijl. Maar dat is altijd mijn doel. @#$%& Air Max 1 Womens "

Het is een eeuwige klacht van niet-ultralopers dat mensen Adidas Zx 500 Damenmeer onder de indruk zijn als je de Marathon de Sables of de Sparthalon draait dan als je een snelle marathon of 10K loopt, hoewel de toewijding, het talent en de inspanning die voor de laatste nodig zijn, gewoon kunnen zijn zo veeleisend - zo niet meer. Zelfs om in een snelle tijd een mijl af te leggen, is op zijn eigen manier moeilijk - meer mensen hebben de Mount Everest beklommen @#$%& Air Max Zero Damen dan een mijl in minder dan vier minuten.

Toch blijft het een feit dat er op zondag een select aantal lopers zal zijn die niet op afstand zullen worden ge?ntimideerd door de afstand. Een andere is Peter Thompson. Kom zondag, hij zal halverwege een epische uitdaging zijn om 44 marathons te lopen in 44 dagen - één in elk land in Europa ("Ik gebruik de VN-definitie van Europa", zegt hij).Asics Gel lyte 3 Donna

Thompson zegt dat hij, door al deze marathons te runnen, zich vreemd @#$%& Air Max 90 Femme Blanche genoeg heeft genezen van zijn fixatie met de marathon. Hij begon pas met hardlopen in 2009, maar hij was al snel obsessief aan het trainen, hij reed meer dan 100 kilometer per week, en uiteindelijk liep hij een marathon in 2:25. Dit jaar zegt hij echter dat hij waarschijnlijk in vier of vijf uur Londen zal leiden. "Maar," zegt hij, "het zal zoveel lonender zijn."

In plaats van @#$%& Air Max LTD Damen snelle tijden na te streven, loopt hij nu voor twee liefdadigheidsinstellingen op het gebied van de geestelijke gezondheidszorg, een oorzaak die hem nauw aan het hart ligt. "Mijn focus ligt heel erg op het goede doel", zegt hij. "Ik heb familie en vrienden gehad die psychische problemen hebben en ik heb het in mijn werk behandeld, dus ik wil mensen echt aanmoedigen om erover te @#$%& Air Max Jewell Donna praten."
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login