Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

beetje gesloten waren

Posted by lasky1994 
beetje gesloten waren
January 10, 2019 09:04PM
Hallo Dean. Je hebt een nieuw boek uit, The Road to Sparta. Waar gaat het over? Het is het verhaal en de overlevering van de marathon, van zijn ontstaan ??in het oude Griekenland 2500 jaar geleden tot de moderne marathon. Het is hoe de marathon de marathon werd.

En in het boek dat je opneemt over de Spartathlon-race [een race van 153 mijl van Athene naar Sparta] in Griekenland, toch? Welnu, wat ik heb geleerd bij het onderzoeken van de marathon is dat er meer aan het verhaal ligt dan velen van ons dachten, en het gaat verder dan 26.2 mijl in een ultramarathon. werd gerekruteerd om van Athene naar Sparta te rennen om de Spartanen te rekruteren voor de strijd. Hij was eigenlijk een professionele hardloper, zij hechten Adidas Zx Flux Damen hemododrome, wat 'daglange hardloper' betekende. De Atheners beseften dat een elite ultrarunner @#$%& Air Max Ld Zero Femme een paard kon verslaan; ze zouden in wezen sneller mannen kunnen sturen dan paarden, indien nodig. Dus de Spartathlon is de moderne versie van die reis.

Als een ultrarunner met Grieks erfgoed, moet je een sterke band met dit verhaal voelen? Heel erg. Mijn vader zei altijd dat we van hetzelfde dorp zijn als Pheidippides. Als je naar het dorp gaat waar mijn vader vandaan komt, lijkt iedereen op elkaar. Je hebt honderden ultramarathons op alle zeven continenten gelopen. Hoe verhielde de ervaring van hardlopen in Griekenland? Het was een ander soort ervaring dat ik een moderne ultramarathonler ben. Ik heb alles van de kit, ik ben gelpacks, hydratatievloeistoffen en alles aan het eten ... maar in deze race probeerde ik te reconstrueren wat Pheidippides 2500 jaar geleden deed, hardlopen in leren sandalen, vijgen en olijven eten en gezouten @#$%& Air Vapormax Damen vlees ... ik @#$%& Free 5.0 Womens bedoel, ze waren toen een moeilijker ras.

Wat ik ontdekte toen ik 24 uur achtereen aan het eten was, alleen vijgen aan het eten, laten we zeggen dat ik wat GI-problemen had, dat mijn darmen een beetje gesloten waren, dus ik kon echt niets eten voor de laatste helft van de race ... alleen water voor 75 mijl . Ik bedoel, hij stierf aan het einde van zijn run, en ik kan zien hoe het je zou kunnen doden. Er was een moment dat ik misschien 120 mijl in de race was, ik extreem uitgedroogd was, mijn elektrolyten uit balans waren en tijdens het rennen zag ik wat een sprinkhaan leek, of een bidsprinkhaan, een klein stokfiguurtje tussen mijn voeten door bewegend terwijl ik aan het rennen was. En ik keek naar dit ding, probeerde het te begrijpen, probeerde er niet op te stappen ... en toen besefte ik, het drong tot me door ... dat ben ik! Het was alsof ik in een helikopter of een Adidas Stan Smith Mujer heteluchtballon zat. Dus ik denk dat ik een uittredende ervaring had. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik dacht: misschien voel je je zo Asics Gel Lyte 3 Femme vlak voordat je sterft.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login