Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

consistent onder verschillende t

Posted by Banning 
consistent onder verschillende t
January 10, 2019 06:37PM
Ik verwachtte dat New Balance uitkwam met een nieuwe collectie schoenen met allemaal FuelCell-schuim, want dat is wat ze deden toen ze bij FreshFoam uitkwamen.

In plaats daarvan zetten ze hun nieuwe FuelCell-schuim in @#$%& Air Max 270 Mujer één schoen en zetten die schoen onder de FuelCore-schoenencollectie. Deze FuelCore-schoenen benadrukken snelheid, lichtgewicht en responsieve kwaliteiten.

Als je bereid bent om wat reactievermogen in te ruilen voor demping, moet je de FreshFoam-schoenen van New Balance bekijken.

Ik probeer @#$%& Air Max 270 Womens altijd nieuwe schoenen te vergelijken met hun voorgangers, maar dat kun je niet doen als je de eerste van een nieuwe lijn schoenen bekijkt!

Soms heb je geluk en vind je een opvallend vergelijkbare schoensellijn die werd stopgezet op het moment dat de nieuwe lijn werd ge?ntroduceerd (zoals de Mizuno Wave Shadows en Sayonaras), maar geen dobbelstenen met deze FuelCell-schoenen.

Ze zijn behoorlijk nieuw en niet in de voetsporen van een oud model.

Ze lijken het slanke en onopvallende ontwerp van de Minimus-schoenen aan te nemen, voegen de Adidas Stan Smith Mujer ondersteunende en behaaglijke overlays toe die worden aangetroffen in de Fresh Foam Zante-schoenen en plaatsen deze allemaal op het nieuwe FuelCell-schuim.

Of dat voelde ik tenminste toen ik de schoenen voor het eerst in elkaar rijgde voordat ik op 50 mijl test ging.

Afgaand op het ontwerp van de schoen, zou je bijna denken dat het bovenwerk de hete reden was om de FuelCell-schoenen te grijpen, omdat het er zo cool uitziet met glanzende tetra?drische kuiltjes. Nee.

Dat is slechts een afleiding van het echte onderscheidende kenmerk in deze schoenen. Dat onderscheidende kenmerk is het met stikstof doordrenkte TPU-schuim dat New Balance "FuelCell" noemde.

Wanneer de meeste mensen de term Fuel Cell horen, denken ze waarschijnlijk aan je dagelijkse elektrochemische cel die wordt gebruikt om energie te maken door waterstof te @#$%& Air Presto Womens laten reageren met een oxidatiemiddel (ok, misschien denken chemici dat gewoon, maar je denkt nog steeds "energie" als je hoort " brandstofcel"winking smiley.

Sorry dat ik je de waarheid vertel, maar deze tussenzool cre?ert geen energie. Wat het doet, is energie beter terugsturen dan je standaard EVA-schuim.

Ik kon geen specificaties van New Balance vinden op dit schuim, maar in het algemeen geeft TPU-schuim meer energie terug aan de hardloper, gaat het langer mee en blijft het meer consistent onder verschillende temperaturen dan je gewone EVA-schuim.

Ik heb ontdekt dat dit FuelCell-schuim doordrenkt is met stikstof (tegenover gewone lucht is dat al 78% stikstof). Hoewel dit de eerste tekenen heeft van een marketinggimmick, heeft het wel wat wetenschap.

De meeste autobandenwinkels bieden vullende banden stikstof, omdat het niet zo snel @#$%& Air Max Classic Bw Mujer lekt als gewone lucht en het ook niet groter of samentrekt in vergelijking met gewone lucht. De effecten zijn misschien moeilijk te merken in een hardloopschoen, maar ik denk dat het een goede zaak is.

"Maar Frank, hoe voelt het?" Goed, ik zal dat beantwoorden in plaats van over autobanden en chemie te praten. De tussenzool voelt als een veerkrachtig rubber.

Het is iets steviger dan andere soorten TPU-schuim, zoals het BOOST- of EVERUN-schuim, wat me verraste.

Dat is een goede zaak voor hardlopers die niet zo'n pluche en gedempte rit willen, maar het is iets om te overwegen als je deze jongens voor lange runs uittrekt of een zware voetstaking hebt.

Een ander ontwerpaspect dat u direct in deze schoenen kunt voelen, is de consistente flexibiliteit van de tussenzool.

Aangezien er geen plastic steunplaten voor de middenzool Adidas Superstar Heren zijn of openingen in de rubberen buitenzool om het buigen te geleiden, buigt de hele zool als een solide eenheid. Het doet me denken aan het buigen van een grote gum.

Zittend bovenop het FuelCell-schuim is een ander type schuim dat veel moeilijker is, en daarbovenop zit een ortholite schuimrubberen binnenzool van 3 mm dik.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login