Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

zeg dit uit ervaring

Posted by Banning 
zeg dit uit ervaring
January 10, 2019 06:12PM
New Balance heeft een dun bovenwerk gemaakt dat ook duurzaam is en de bescherming is overal aanwezig. Het bovendeel combineert een Fantom Fit-ontwerp voor een comfortabele pasvorm en Meta-Lock-technologie om de vergrendeling van de middenvoet te beveiligen.

Drie zijn kleine spleten doorsneden om voldoende @#$%& Internationalist Dames ventilatie te bieden, vooral tijdens de zomer, en het vrijkomen van water. De tong is ook redelijk uniek. Het is zachter en dunner dan andere die ik heb gedragen of gezien.

Dat kan een zorg zijn voor degenen die op technische routes lopen met rotsen en ander los puin. Ik vond de tong gemakkelijk rekbaar omdat ik hem positioneerde waar hij me het meeste comfort gaf. De veters zijn ietwat dun, maar werken goed.

Een dikke grijsblauwe overlay loopt van de veters over de hele hiel. Dit achterstuk draagt ??bij aan het stabiel houden van de achterkant van de schoen, zelfs tijdens rotsige beklimmingen en afdalingen.

De hielkap is stevig maar als deze zich rond de voet uitstrekt, is er een zachtheid.

Maar toch, aan de bovenkant van de voet, heeft New Balance de woorden "Toe Protect" ge?tst. En dat is zo. De bumper werkt goed om de voet te beschermen tegen potentieel schadelijk @#$%& Air Max 2017 Mujer teenresten zonder in te boeten aan ontwerp of comfort.

Tot grote ontsteltenis van mijn vrouw, heb ik een behoorlijk aantal sleepschoenen aangeschaft. Ik denk dat er een stuk of tien in de kast zijn gepropt net buiten onze garage.

Van die tientallen paren zijn er drie - inclusief de Vazees - die ik zo snel zou beschrijven.

In feite - vooruitkijkend naar mijn volgende 50K, die op een redelijk vlakke en snelle koers ligt, ben ik er sterk over aan het rennen in de Vazees.

Ik ben er vast van overtuigd dat ze voor al deze trailschoenen de beste combinatie van snelheid en tractie bieden voor dergelijke races.

Het vernieuwde uiterlijk van de Brooks Ghost 10 levert dezelfde hoge kwaliteit als de vorige modellen. Hoewel het bovenste er anders uitziet in zijn ontwerp, zijn de belangrijkste technologie?n hetzelfde als in de Ghost 9.

Het feit dat Brooks naar @#$%& Air Max Command Dames hardlopers luisterde en geen @#$%& Internationalist Damen drastische veranderingen doorvoerde van een succesvolle schoen, is verfrissend en is de juiste beslissing.

Deze schoen biedt het kussen dat je nodig hebt om lange mijlen in te loggen, maar ze zijn licht en responsief genoeg om je tempo aan te pakken.

De Ghost 10 is een van Brooks 'belangrijkste neutrale aanbiedingen en een van de grootste verkopers van het bedrijf. Er is een reden dat hardlopers elk jaar terugkomen op deze schoen, en dat is wat het oplevert.

Deze schoen concurreert met die van de Saucony Ride, @#$%& Pegasus, ASICS Cumulus, Mizuno Wave Rider en de Under Armour Speedform Gemini.

Hoewel ze allemaal concurreren, lijken de Ghosts het peloton te leiden. Ik zeg dit uit ervaring en uit het zien van de geesten op zoveel voeten.

Toen deze schoenen werden afgeleverd, waren ze visueel erg @#$%& Air Max Tn Dámské aantrekkelijk. Mooie colorway - en een aantal geweldige andere keuzes beschikbaar van ingetogen tot flitsende - die was schoon en klaar @#$%& Air Max 97 Femme om te dragen op de straten.

Deze schoenen waren geweldig op de been voor mijn "hele dag" -test. Maar ze smeekten om te rennen.

Mijn eerste run was een gemakkelijke inspanning van 7 mijl en deze schoenen werden geleverd. Ze lieten mijn voeten comfortabel en fris voelen. Het bovenste deel liet voldoende lucht binnen om mijn voeten te koelen, en het kussen hield mooi omhoog tot het eerste deel.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login