Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

ongelooflijk responsief

Posted by Banning 
ongelooflijk responsief
January 10, 2019 05:56PM
The Rides zijn een vlaggenschip neutrale trainer voor het merk. Hoewel het geen maximaal kussenaanbod is, vertegenwoordigt deze schoen het volledige kussenniveau voor het bedrijf en zal het concurreren met aanbiedingen zoals Brooks Ghost, @#$%& Pegasus, Mizuno Wave Rider en de Under Armour Speedform Gemini.

Toen deze arriveerden, @#$%& Air Max Thea Womens hield ik van het rood en oranje van de colorway. Ze waren helder en levendig, en er zijn enkele echt coole andere keuzes. Ze werkten goed in de 'all-day'-slijtagetest.

Bij de eerste run deed ik een tempo van 6 mijl, en ze waren geweldig om de snelheid te versnellen.

Saucony Ride 10 Sole Unit
De enige eenheid van deze schoenen heeft veel geweldige aspecten, die bijdragen aan een geweldige rit in de meeste omstandigheden. Er zijn @#$%& Air Force 1 Damen echter enkele echte zorgen over dit deel van de schoen. Ik begin met de positieve punten.

Saucony Ride 10 - Sole

De hoeveelheid kussen is geweldig voor bijna elke run. Ik duwde dit paar naar een loop van 14 mijl, en ze hielden goed stand met de demping.

Met de nieuwe Power Foam-technologie van Saucony is de tussenzool ontworpen om uw voeten te beschermen tijdens elke stap. De Power Foam is gekoppeld aan Adidas Superstar Mens de Everun topzool van het bedrijf, die specifiek is ontworpen voor een hogere energieretour.

Deze materialen zijn allemaal van de bovenste plank en zorgen voor een goed gevoel tijdens het hardlopen. Deze brengen me echter naar de twee negatieven van deze schoen.

De eerste is een probleem dat ik had met de enige andere Saucony-schoen waarin ik rende, en dat is dat de binnenzool van de schoen tijdens langere runs iets naar de zijkant kan glijden.

Dit gebeurde alleen tijdens een van mijn runs, maar het feit dat het ├╝berhaupt gebeurde, is voor mij zorgwekkend.

Het andere negatieve punt zou zijn dat de buitenzool, gebruik makend van Saucony's nieuwe TRI-FLEX-technologie, heeft geresulteerd in een buitenzool die de grip mist waar ik naar op zoek ben in een hardloper.

Deze schoenen leken glad op natte oppervlakken, en dat irriteerde @#$%& Air Max Command Damen me tijdens de vele runs die ik had tijdens het testen op een regenachtige dag. Op alle andere oppervlakken presteerde de buitenzool behoorlijk goed.

Nu, hoewel het glad was op natte oppervlakken, droeg het ontwerp van de buitenzool bij aan een van de meest positieve delen van de schoen, en dat was de flexibiliteit.

Deze extra flexibiliteit maakte deze schoenen ongelooflijk responsief en hielp de overgang van landing naar toe-off.

Als je denkt dat ik de loftrompet van GT-3000 zing, heb je gelijk! Dit is een @#$%& Air Max 90 Hombre stellaire schoen gebouwd met hoogwaardige materialen en goed onderzochte ontwerpeigenschappen. Voor al dat, het is gestroomlijnd (niet omvangrijk) en is redelijk lichtgewicht.

Als een hardloper die stabiliteit zoekt om hypermobiele ligamenten in mijn voeten tegen te gaan, kan ik je verzekeren dat deze schoen op een comfortabele en aantrekkelijke manier voldoet aan het beoogde @#$%& Air Max 2017 Femme doel.

Heb je dit soort ondersteuning nodig? Wat vind je van GT-3000 5 in vergelijking met eerdere versies of andere ASICS-modellen?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login