Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

nieuwste release

Posted by Banning 
nieuwste release
November 07, 2018 09:36PM
In de komende maanden zal @#$%& hard pushen voor massaaanpassing, nieuwe producten en meer innovatieve digitale ervaringen om meer klanten aan te trekken. Het bedrijf zal deze inspanningen een kickstart geven deze zomer, wanneer zij hun Express Lane in China zullen lanceren, die artikelen snel zal produceren om aan de eisen van de consument te voldoen.

Het merk onthulde ook hun plannen om @#$%&.com, hun direct-to-consumer retailkanaal en hun @#$%& + digitale producten samen te voegen. Het bedrijf zal ongeveer 25% van hun huidige beschikbare schoenstijlen snijden en kiezen ervoor om zich meer te richten op hun kernaanbiedingen zoals @#$%& React, Air Adidas Yeezy Boost 350 Donna VaporMax en ZoomX.

Met deze nieuwe plannen richt @#$%& zich op consumenten die in 12 grote steden wonen, verspreid over 10 landen, aangezien deze gebieden naar verwachting tegen 2020 80% van de bedrijven zullen laten groeien. Het bedrijf is zelfs al begonnen met het bereiken van hun doelen sinds het laatste deel 2015, met hun samenwerking met NOVA en hun plannen van automatisering in hun fabrieken om producten sneller te produceren. Vandaar dat deze massaontslag van het bedrijf iets was dat al een paar jaar in beweging was, al was het stil.

Het merk verklaarde ook dat ze proberen een eenvoudiger geografische structuur te hebben die zal veranderen van zes tot vier segmenten: Noord-Amerika; Europa, het Midden-Oosten en Afrika; Groot-China; en Azi?-Pacific en Latijns-Amerika.

Athleisure-kleding is de laatste tijd een ware rage in @#$%& Roshe Run Donna trainingskleding, daarom is het niet zo verrassend dat hardloopschoenen het voorbeeld volgen. Tegenwoordig geven mensen de voorkeur aan functionaliteit die gecombineerd is met mode, zodat ze gemakkelijk van de sportschool naar koffie met vrienden kunnen gaan zonder te veranderen wat ze dragen. Trainingskleren en -schoenen worden in die tijd als "lelijk" beschouwd, maar dankzij innovaties in het ontwerp worstelen consumenten (zelfs degenen die nauwelijks sporten) om de nieuwste release te bemachtigen.

Met de vele merken die er zijn, is het moeilijk om de juiste paar hardloopschoenen te vinden en te kiezen die bij de athleisure-esthetiek van iemand passen. Als jij een van die mensen bent die het juiste paar wilt hebben voor hardlopen en er nog steeds goed uit wilt zien, hebben we er vijf die je misschien wilt bekijken.

Op de Asics Gel Quantum 360 Dames website van Hoka ONE ONE werd vermeld dat "hupana" een Maori-woord is dat terugvering betekent, wat gerelateerd is aan hoe deze schoenen je het gevoel kunnen geven dat je "net boven de grond" vliegt. Hoke ONE ONE is misschien niet de eerste keuze van niet-ingewijde hardlopers als het gaat om hardloopschoenen, maar tot nu toe hebben ze bewezen dat ze hier zijn om in het spel te blijven door Hupana op de markt te introduceren, iets dat zegt dat het de hele dag kan worden gedragen - van sporten om door de stad te rennen. Het is licht, comfortabel en ziet www.innenstadtmusik.de er niet ongemakkelijk en ongemakkelijk uit, zoals oudere modellen hardloopschoenen. De schoen heeft in totaal acht verschillende kleuren, waarvan vier voor heren- en damesvarianten.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login