Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

fordi SOS ikke anser dem

Posted by lasky1994 
fordi SOS ikke anser dem
October 10, 2018 11:27PM
Man kan se p? disse data og konkludere, at minimalisme Adidas Superstar Womens White er d?d - n?r @#$%& Free er fjernet (fordi SOS ikke anser dem for at v?re en sko brugt meget af l?bere), repr?senterede minimalistisk / barfodet salg kun 4% af salget i l?beskoen marked. Dette er faktisk et lille antal, og tendensen er, at salget er faldende for sent.

Mit sp?rgsm?l er, hvordan kategorien minimalistiske / barfodet er defineret, hvis @#$%& Air Max 2017 Womens @#$%& Free er inkluderet, og det kommer til mit problem, n?r jeg fors?ger at fortolke meget af de salgsdata, der er derude. Jeg ved ikke, hvad der er inkluderet i disse kategorier, eller hvordan de er defineret. Hvis @#$%& Free Run 5.0 er inkluderet i kategorien minimalistiske / barfodet, skal definitionen v?re ret bred og skulle omfatte konkurrenter som Saucony Mirage / Kinvara, hele New Balance Minimus-sortimentet, alle Brooks PureProject osv. At d?mme efter hvilke af mine anmeldelser, Adidas Superstar Femme Blanche der f?r mest trafik (de bedste 5 anmeldelser i ?r i form af hits er af Brooks PureCadence, Saucony Kinvara, Skechers GoRun 2, Saucony Virrata og Brooks PureFlow), sko som Kinvara / Mirage og Brooks PureProject er blandt de mest popul?re derude lige nu blandt l?bere. Da jeg var p? Saucony HQ for nogle m?neder siden, fortalte de mig, at Kinvara er et af deres mest solgte sko. Jeg vil g?tte, at PureProject ogs? g?r det godt for Brooks. Mit g?t ville v?re, at de fleste af disse sko er i Adidas Stan Smith Womens kategorien "letv?gts", der er n?vnt i rapporten, hvilket er hvor jeg ville se @#$%& Free-indretningen i (@#$%& Free er kraftigt polstret og alt andet end Free 3.0 er over 4mm dr?be).

Hvis barfodet / minimalistisk kategori bestod af nul dr?be, minimerer de sm? pude sko som nul drop NB Minimus, Merrell Barefoot linje og Vibram Fivefingers, s? dataene giver Adidas Eqt Support Adv Damen meget mere mening. Vibram Fivefingers salg ser ud til at have faldet fra en klippe, og hvis mine observationer ved et hvilket som helst antal l?b er nogen indikation, har antallet af folk, der l?b regelm?ssigt i sko som dette, aldrig v?ret meget stort (selvom salgstal var h?jt). Det er sikkert en niche. Jeg ser sko som disse som en fuld tid mulighed for nogle, men som et v?rkt?j til at blive brugt i en blanding af fodt?j til de fleste.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login